Пошук

ОПАНОВУЄМО СИСТЕМУ MOODLE

Початковий етап освоєння будь-якого об’єкта включає процедуру його детального вивчення. Саме з цією метою кафедра  теорії та методики трудового навчання та технологій організувала для науково-педагогічних працівників академії науково-методичний семінар “Формування електронної бази навчально-методичних комплексів на платформі програми Moodle”. Необхідність такого організаційно-методичного заходу обумовлена тим, що формування ефективних НМК навчальних дисциплін неможливе без використання інноваційного досвіду організації освітнього процесу. Одним із елементів такого досвіду виступає Moodle як система управління навчанням, орієнтована на організацію взаємодії викладача і студента, чим забезпечується об’єднання всіх суб’єктів навчального процесу (керівників, викладачів, студентів) в єдину інтегровану спільноту як персоналізоване навчальне середовище. Промовиста статистика: Moodle використовується у 197 країнах світу.

Moodle – система багатофункціональна: вона надає змогу ефективно управляти навчальним середовищем, створювати сайти для онлайн-навчання, розробляти і використовувати комплекси завдань і тестів, організовувати дискусійні форуми, оцінювання та обмін повідомленнями, розгортати різні типи навчальної діяльності, включаючи навчальні ігри, а студенти отримують вільний доступ до навчальних матеріалів, залучаються до колективної роботи (семінари, форуми, вебінари, чати) і мають можливість перегляду результатів тестування та спілкування з викладачами.

Учасники семінару ознайомилися з двома етапами формування електронної бази НМК на платформі програми Moodle: реєстрація курсу та наповнення курсу навчальними матеріалами. Викладачі отримали конкретні рекомендації щодо входу на сайт електронних ресурсів академії та в систему Moodle, реєстрації та створення свого облікового запису, користування електронною скринькою та особистою інформаційною сторінкою, а також щодо реєстрації власного навчального курсу.

На етапі наповнення курсу навчальними матеріалами, наголошували керівники семінару, викладачі зобов’язані досконало засвоїти методику налаштування, збереження та редагування параметрів свого навчального курсу. До таких параметрів належить формат, кількість розділів або модулів, компоненти та обсяг курсу. Важливим моментом навчання на семінарі стало освоєння процедури завантаження файлу, що містить робочу програм.

Теоретичну і практичну частину семінару забезпечували кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри теорії та методики трудового навчання та технологій Бабій Н.В, та доцент, кандидат педагогічних наук Фурман.О.А.

 
Анонси
Галерея
21
2121
На даний момент 457 гостей на сайті