Пошук
Головне меню

ЗА ПРОГРАМОЮ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДНЯ ДОШКІЛЛЯ

Серед комплексу заходів, приурочених Всеукраїнському Дню дошкілля, особливу роль відіграла Всеукраїнська наукова конференція працівників системи вітчизняної дошкільної освіти «Інноваційний поступ дошкілля в Україні», що була підготовлена з ініціативи і пройшла під патронатом Національної академії педагогічних наук України. Модератором конференції виступила завідувачка Лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, доктор педагогічних наук Ольга Рейпольська. Предметом наукової дискусії стали актуальні питання сучасної дошкільної освіти та інноваційні підходи до вирішення завдань її вдосконалення та розвитку.

З вітальними словами до учасників онлайн-конференції звернулися доктор педагогічних наук, академік НАПН України, професор Світлана Сисоєва і директор Інституту проблем виховання НАПН України, академік НАПН України, професор Іван Бех. На конференції доповідали відомі фахівці галузі дошкільної освіти. Тему «Дитинство у ціннісному вимірі» висвітлила доктор педагогічних наук, академік НАПН України, професор Алла Богуш. Предметом виступу начальника відділу дошкільної освіти Департаменту дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України Світлани Нерянової стала «Доступна та якісна дошкільна освіта».

Вагомі й актуальні напрямки інноваційного розвитку дошкільної освіти представили заступник Міністра освіти і науки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Артур Селецький («Презентація цифрової платформи»), директор Дитячого центру «Mr.Leader» Наталія Піканова («Містер лідер» – інноваційна система догляду й освіти дітей раннього та дошкільного віку»), начальник відділу дошкільної та початкової освіти Українського інституту розвитку освіти Ольга Косенчук, національний експерт ECERS–3, начальник відділу інформаційно-комунікаційних технологій комплексу «Освітня агенція міста Києва» Христина Ковкрак, («Оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти України за міжнародною методикою ECERS–3») і керівник брендингового агентства Voronov Agenci Corporate Branding Вероніка Богуш («Філософія лідерства як світоглядна парадигма управління закладом дошкільної освіти»).

Насиченими та інформативно багатими були секційні засідання конференції, в яких активно працювали науковці кафедри теорії та методики дошкільної і початкової освіти Кременецької гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка. Свою активність наші автори-аналітики виявили в царині  теоретичних і практичних педагогічних проблем навчально-виховного процесу в національних закладах дошкільної освіти. В першій секції конференції при обговоренні теми «Догляд і освітній розвиток дітей раннього віку в Україні: інноваційний контекст» брали участь кандидати педагогічних наук Оксана Доманюк і Оксана Швець.

У другій секції проблему «Психологічна підтримка сім’ї з питань розвитку дитини дошкільного віку: сучасні інновації» кандидат психологічних наук Юлія Тимош вирішувала зі своїми колегами з інших науково-освітніх установ України. В такому ж форматі – у співпраці з науковцями різних закладів освіти й освітніх установ – кандидат педагогічних наук Тетяна Новак-Захарчук висвітлювала тему «Інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти: реалії та перспективи інноваційного розвитку».

«Наступність дошкільної та початкової освіти в умовах впровадження державного стандарту дошкільної освіти» у своїх виступах характеризували кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри теорії та методики дошкільної і початкової освіти, доцент Тетяна  Фасолько і кандидат педагогічних наук Вікторія Легін. На тематичному полі «Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної освіти: виклики цифрового простору» працювали доктор педагогічних наук, доцент Ірина Онищук і кандидат педагогічних наук, доцент Людмила Врочинська.

Всеукраїнська наукова конференція, присвячена Всеукраїнському Дню дошкілля продемонструвала, що науковці-дослідники науково-дослідних інституцій і науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти педагогічного профілю постійно здійснюють творчий пошук вирішення теоретичних і практичних проблем і завдань системи дошкільної та початкової освіти.

 
Галерея
galery 9
galery 9galery 9
На даний момент 174 гостей на сайті