Пошук
Головне меню

ОВОЛОДІВАЄМО ІНТЕРАКТИВНИМИ МЕТОДАМИ

Спільними організаційно-методичними зусиллями науковців кафедри історії та методики її навчання та української мови і літератури та методик їх навчання проведено науково-методичний семінар «Теорія та практика застосування інтерактивних методів навчання у закладах загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти». Модератором семінару виступила доктор історичних наук, завідувач кафедри історії та методики її навчання, професор Ірина Скакальська. Учасників наукового засідання привітали кандидати педагогічних наук, доценти декан факультету дошкільної і початкової освіти, історії та мистецтв Людмила Врочинська і декан гуманітарно-педагогічного факультету Олександр Омельчук, а також доктор педагогічних наук, проректор з наукової роботи, професор Микола Курач, який і розпочав теоретичну роботу семінару доповіддю «Використання інтерактивних технологій як необхідна умова активізації освітнього процесу».

Від нього прийняв естафету спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Кременецької ЗОШ №5, фіналіст обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року–2020» у номінації «Історія», консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Кременецької міської ради Василь Мороз, який висвітлював питання «Реалізація принципу зворотного зв’язку в умовах інтерактивного навчання на уроках історії». Кандидат педагогічних наук, доцент Любов Кравець характеризувала «Технології виховної роботи в освітньому процесі закладу освіти: виклики сучасності», а кандидат філологічних наук, виконуючий обов’язки директора нашого Фахового коледжу, доцент Роман Дубровський обрав темою виступу «Засоби створення атмосфери співпраці під час інтерактивного навчання у закладі фахової передвищої освіти». «Забезпечення якості освітнього процесу навчально-методичного відділу» – фахово обумовлена тема виступу методиста навчально-методичного відділу нашої Академії Наталії Мандрук. Так само фахово і службово обґрунтованою була тема виступу завідувача практикою нашого навчального закладу Василя Трифонюка – «Виробнича практика як системна взаємодія між компонентами професійної підготовки». Вчитель історії Волинського ліцею імені Нестора Літописця Олександр Повар характеризував «Інтерактивні методи навчання з використанням онлайн-ресурсів на уроках історії».


Учасники семінару отримали змогу бути присутніми при захисті виробничої педагогічної практики студентами четвертого курсу спеціальності «Історія» нашої Академії. Після цього робота семінару здійснювалася у секційному форматі та дистанційною участю на платформі Zoom ID. Модератором семінарського засідання виступив доктор філологічних наук, завідувач кафедри української мови і літератури та методик їх навчання, доцент Віталій Назарець.

Секційна робота розпочалася виступом магістрантки спеціальності «Українська мова і література. Історія» Катерини Шмигун, яка розповіла про «Формування аксіологічної компетентності учнів під час вивчення в школі місцевої історії із застосуванням інтерактивних методів», а її колега Людмила Білик продовжила дискурс темою «Лінгводидактичний потенціал творів Михайла Стельмаха для вивчення лексикології».  Тематично і методично складну тему «Методика організації самостійної роботи учнів під час вивчення Голокосту на уроках історії» розробляв четвертокурсник спеціальності «Історія» Олександр Улянюк. Магістрантка Юлія Копиловська висвітлювала «Інтерактивні методи вивчення синтаксису», а її колега Юлія Марчук – «Інтерактивні методи вивчення лексикології на уроках української мови». Майбутній учитель історії Людмила Мишаківська пояснювала «Світові інтеграційні процеси в курсі всесвітньої історії для учнів старшої школи», а студентка четвертого курсу спеціальності «Історія» Валентина Лясковська розкривала «Проблеми виховання молоді у творчій спадщині Івана Огієнка».

Магістрантку Надію Ярмолюк професійно зацікавили «Особливості застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти»; її колега Тетяна Олійник розповіла про «Уроки історії у шкільному краєзнавчому музеї селища Залізці з використанням інтерактивних методів»; магістрантка Ольга Ониськів під науковим керівництвом професора Ірини Скакальської підготувала доповідь «Методи організації продуктивних уроків історії в дистанційній формі навчання із застосуванням ЕОР (за темою «Великобританія» в 11 класі ЗЗСО)». Кандидат історичних наук Галина Сеньківська донесла до свідомості своїх майбутніх колег розуміння актуальної для нашого часу проблеми «Ефективність інтерактивного навчання при вивченні доби Просвітництва як основи сучасного європейського мислення». До методично оригінальної проблематики «Біографічний метод в історико-педагогічному дослідженні (на прикладі життєпису кардинала Йосифа Сліпого)» звернулася Ольга Левочко, а Тетяна Павлюк оцінювала процес «Використання інтерактивних вправ при вивченні історії козацької України (Гетьманщини) у 8 класі». Четвертокурсник спеціальності «Історія» Юрій Цьовка побачив «Музей Арсена Річинського як осередок навчальної і виховної роботи дослідників». Близькою за навчально-цільовим призначенням стала тема «Методика проведення дослідницьких розвідок учнями в процесі вивчення локальної історії», яку підготував магістрант Михайло Гриньків. До однієї із актуальних проблем сучасного освітнього процесу звернувся Владислав Яцина – предметом власного наукового дослідження він обрав тему «Дистанційне навчання: якість та стандарти».

 
Анонси
Галерея
19
1919
На даний момент 491 гостей на сайті