Наукові форуми

1 В ОНЛАЙН-АКАДЕМІЇ
2 НАУКА І ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ПО-КРЕМЕНЕЦЬКИ
3 ЧИРЛІДИНГУ – КРЕМЕНЕЦЬКИЙ ІМПУЛЬС!
4 ДО ЯКІСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
5 ІННОВАЦІЙНА ФІЗКУЛЬТУРА – ДЛЯ ДІТЕЙ
6 НАЙВИЩИЙ РІВЕНЬ БЕЗПЕКИ – ПСИХОЛОГІЧНИЙ
7 В ЦЕНТРІ УВАГИ – МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА
8 ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
9 ОЛІМПІЙСЬКІ ЦІННОСТІ – НАЦІОНАЛЬНІЙ ШКОЛІ
10 ВИЩІЙ ОСВІТІ У КРЕМЕНЦІ – 200 РОКІВ!
11 ЗАВЖДИ АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ
12 ДУХОВНА ТВОРЧІСТЬ КОМПОЗИТОРІВ ГАЛИЧИНИ
13 ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗОШ
14 СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ ВОЛИНІ
15 НАШІ – НА САМІТІ ЄС!
16 ІНДИВІД І СОЦІУМ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ
17 СТРАТЕГІЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
18 ШВР: ЗУСТРІЧ ХХІ
19 ПРОГРЕСИЛЬНІ – ЦЕ АКТИВНІ ТА СИЛЬНІ
20 МОЛОДІЖНА НАУКА – ЗНОВ У КРОСІВКАХ!
21 ЗРІЛЕ СЛОВО СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКИ
22 ПЕДАГОГИ – ПРО КОЛЕКТИВНЕ МУЗИКУВАННЯ УЧНІВ
23 ХV ЗВІТНА: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ, ФОРУМИ
24 У МИСТЕЦТВА – І МЕТОДИКА МИСТЕЦЬКА
25 ПІДГОТОВКА ДО ЗУСТРІЧІ З МИНУЛИМ
26 НАУКОВЦІ КРЕМЕНЦЯ – ДЛЯ ФІЛОЛОГІВ ШУМЩИНИ
27 ЕКОЛОГИ Б’ЮТЬ ТРИВОГУ
28 ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ТРАДИЦІЙНИХ ПРОБЛЕМ
29 ТРЕТЄ ОНОВЛЕННЯ ГОРИЗОНТІВ
30 НОВА ШКОЛА – ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ
31 НАРОДНІ ВИТОКИ НАВЧАННЯ
32 ПРО ЯКІСТЬ ОСВІТИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН
33 ЮВІЛЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ
34 З ПОЗИЦІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ
35 В ЦЕНТРІ УВАГИ – ОЗДОРОВЛЕННЯ МОЛОДІ
36 РЕГІОНАЛЬНІ ПРИРОДНИЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ
37 МЕГУ – 25!
38 В ОБ’ЄКТИВІ ДОСЛІДЖЕННЯ – КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА
39 ВОЛИНСЬКА СТОРІНКА В ІСТОРІОГРАФІЇ
40 КРЕМЕНЕЦЬКІЙ «ГРАМАТИЦІ» – 380!
41 СЛОВО ПРО ПЕДАГОГА-КЛАСИКА
42 ТЕМА ДИСКУРСУ – МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
43 ПРАВДА про ПОСТПРАВДУ
44 НАУКОВІ «МАНДРИ» МОЛОДИХ
45 МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ – ПРО ЇЇ СЬОГОДЕННЯ
46 НА СЕМІНАРІ ПРИРОДОЗНАВЦІВ
47 ВОЛИНО-ПОДІЛЛЯ: СВІТ ФЛОРИ
48 ХІV ЗВІТНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА
49 ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
50 ДО ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ – З ОСОБЛИВИМ ПІДХОДОМ
51 ПЛАГІАТ – ЯВИЩЕ СОЦІАЛЬНЕ
52 ДО 100-РІЧЧЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
53 Є ТАКИЙ ФЕНОМЕН – ПРОМЕТЕЇЗМ
54 ДРУГИЙ КРОК ДО НАУКОВИХ ГОРИЗОНТІВ
55 СЕМІНАР ЗА СЕМІНАРОМ
56 УВАГА ДО ТВОРЧОСТІ КРАЯНИНА
57 НАУКА, ДОСВІД, МОЛОДІСТЬ
58 ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКА
59 ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ – ТРАДИЦІЇ КРАЮ
60 КРЕМЕНЕЦЬКИЙ СЕКТОР «ПОДІЛЬСЬКИХ ЧИТАНЬ»
61 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – ПСИХОЛОГІЯ МОЛИТВИ
62 ІСТОРИКИ ВЧАТЬСЯ В ІСТОРИКІВ
63 ПСИХОЛІНГВІСТИКА: МІЖНАРОДНИЙ ФОРМАТ
64 СЛОВО ПРО НАЦІОНАЛЬНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ
65 МОЛОДА НАУКА КРОСІВОК НЕ ЗНІМАЄ
66 СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУРС ПРО СЬОГОДЕННЯ І МАЙБУТНЄ
67 ВІРНІСТЬ ІННОВАЦІЙНІЙ ПРОБЛЕМАТИЦІ
68 У СИНТЕЗІ НАУКИ ТА МИСТЕЦТВА
69 У КОНТКСТІ СПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ
70 УЧАСНИКИ СЕМІНАРУ – ВЧИТЕЛІ ЗОШ
71 ПРО ОСНОВИ ОСНОВНОГО
72 ВІЧНИЙ ІНТЕРЕС ДО ВІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ
73 ПОВЕРНЕННЯ ДО ПТАХІВ
74 У СПІЛЬНОМУ ПОШУКУ
75 ВЧИТЕЛІ ВЧАТЬСЯ ВЧИТИ
76 ПОЄДНУЮЧИ ІННОВАЦІЇ З ТРАДИЦІЯМИ
77 ЩЕ РАЗ – ПРО ВІКТИМІЗАЦІЮ
78 ІНКЛЮЗІЯ – ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
79 ПРИЧЕТНІСТЬ ДО ВЕЛИКОЇ ІСТОРІЇ
80 ІННОВАЦІЇ В МЕТОДИЦІ ФІЗИЧНОГО ФИХОВАННЯ
81 ДО 40-РІЧЧЯ УГГ
82 ЙОГО ТВОРЧІСТЬ – ГОРДІСТЬ УКРАЇНИ
83 НОВІ ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
84 ЗУСТРІЧ КУЛЬТУРОЛОГІВ
85 НАУКОВЦІ – ЮВІЛЕЮ ДЕРЖАВИ
86 ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ – УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА
87 ДО ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛІНГВІСТИКИ
88 ДО ЮВІЛЕЮ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО
89 ВШАНОВУЄМО КРАЄЗНАВЦЯ
90 ЖИВОПИСЕЦЬ СВОЄЇ ЕПОХИ
91 В РЕЖИМІ ТВОРЧОГО ПОШУКУ
92 МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – З ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
93 ”ПРОСВІТА“ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
94 ПРО ІННОВАЦІЇ… У КНЯЖОМУ ВИШНІВЦІ
95 СТУДЕНТИ-НАУКОВЦІ АНАЛІЗУЮТЬ СЬОГОДЕННЯ
96 OPEN AIR, або НАУКА В КРОСІВКАХ
97 СОЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
98 УГКЦ – В ІСТОРІЇ ТА СУЧАСНОСТІ
99 НА КОНКУРСІ ЮНИХ НАУКОВЦІВ-БІОЛОГІВ
100 ЕПІДЕМІЯ ДОБРОТИ – СИМПТОМ ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я
101 БЕРЕЖИ ЗДОРОВ’Я ЗМОЛОДУ
102 ОРНІТОФАУНІСТИКА – ЦЕ АКТУАЛЬНО
103 ВІД ІЗОЛЯЦІЇ – ДО ІНТЕГРАЦІЇ
104 V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ РЕЛІГІЄЗНАВЦІВ
105 ДВАНАДЦЯТА ЗВІТНА НАУКОВА: ЗМІЦНЕННЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
106 У КОНТАКТІ ЗІ ШКОЛОЮ
107 НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
108 ІСТОРІЯ ВОЛИНСЬКОГО КРАЮ – НЕВИЧЕРПНЕ ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕНЬ
109 ЗУСТРІЧ ІЗ АВСТРІЄЮ У ДРОГОБИЧІ
110 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ
111 ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА ФІЛОЛОГІВ
112 ЮВІЛЕЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
113 КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
114 ДО КАНАДИ – ЧЕРЕЗ ОСТРІГ
115 ГАЛИНА ГОРДАСЕВИЧ – ОЧИМА ДОСЛІДНИКІВ
116 ТЕОРЕТИКИ І ПРАКТИКИ – ПРОТИ СТРЕСУ
117 ОДИНАДЦЯТА ЗВІТНА – ПЕРША АКАДЕМІЧНА
118 ПРОФІЛАКТИКА ЯК ОСНОВА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
119 ПОСПІШАЙМО РОБИТИ ДОБРО
120 ЗМІ У СВІДОМОСТІ ТА ПОВЕДІНЦІ
121 СУЧАСНА ПАРАДИГМА СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
122 БЕССЕРІВСЬКІ СТУДІЇ
123 НА ПОШАНУ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОРОКІВ
124 СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА: ТЕМАТИЧНА ПОЛІФОНІЯ
125 ЗАПОЧАТКОВАНО НАУКОВУ ТРАДИЦІЮ
126 ДО СЕРЦЯ І РОЗУМУ ДИТИНИ
127 КРЕМЕНЧАНИ НА КАНАДСЬКИХ ЧИТАННЯХ
128 ЗВЕРНУЛИСЯ ДО ТВОРЧОСТІ УШИНСЬКОГО
129 ВІДДАЛИ ШАНУ КОБЗАРЮ
130 НАУКОВІЙ ТРАДИЦІЇ – ДЕСЯТЬ РОКІВ
131 ПОТІК ІРВА: ЛЕГЕНДА І РЕАЛЬНІСТЬ
132 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ До підсумків Всеукраїнської науково-практичної конференції
133 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ
134 СЛОВО ПРО ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
135 КРЕМЕНЕЦЬКІ ЧИТАННЯ: СТОРІНКА П’ЯТА
136 ТРЕТЯ МІЖНАРОДНА
137 ПРОБЛЕМИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ВСІХ
138 БІОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СПОРТ: КОНТЕКСТ СИНЕРГЕТИКИ
139 АРТ-ТЕРАПІЯ – ІННОВАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНА
140 ЛІТЕРАТУРА – ЯВИЩЕ ПЛАНЕТАРНЕ
141 ІХ ЗВІТНА НАУКОВА
142 ДО ЮВІЛЕЮ КРАЯНИНА
143 ДО 290-РІЧЧЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
144 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ БОТАНІКИ Й ЕКОЛОГІЇ
145 ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
146 УКРАЇНА У СВІТОВОМУ КУЛЬТУРОПРОСТОРІ
147 НАУКОВЦІ – ПРО СПОРТ І ЗДОРОВ’Я
148 З НАГОДИ ЮВІЛЕЮ ВЧЕНОГО-МАТЕМАТИКА
149 НАУКОВА СПІЛЬНОТА – ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
150 КОНФЕРЕНЦІЯ В ЄВПАТОРІЇ
151 КОГНІТИВНА ПСИХОЛОГІЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ПОГЛИБЛЮЮТЬСЯ
152 НА ЮВІЛЕЙНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
153 СТАБІЛЬНІСТЬ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУ
154 ПОДВІЙНЕ МЕТОДИЧНЕ СВЯТО
155 ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРОБЛЕМА
156 СУСПІЛЬНИКИ ВНЗ – СУСПІЛЬНИКАМ ЗОШ
157 ДОСЛІДЖЕННЯ З КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
158 ВОЛИНЬ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ
159 ТЕРНОПІЛЛЯ – ОЧИМА НАУКОВЦІВ
160 У ЦАРИНІ ”ЛІТЕРАТУРИ СМАКІВ“
161 ТРІАДА ”НАУКА – ОСВІТА – ЗДОРОВ’Я“
162 ГОВОРИМО ПРО КУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯ
163 ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І СТАТУС ПЕДАГОГА
164 ВОСЬМА ЗВІТНА
165 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ СЕМІНАР
166 ІННОВАЦІЇ В ІНФОРМАТИЦІ
167 СПІЛЬНО – ПРО АКТУАЛЬНЕ
168 НА ЧАСІ – ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРИ
169 ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
170 НА МІЖНАРОДНИХ ЧИТАННЯХ
171 ”ТВОРЧІСТЬ БОРИСА ХАРЧУКА: ХУДОЖНІЙ ЛІТОПИС ХХ СТОЛІТТЯ“
172 ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ТЕОДОРОВИЧА
173 В ЦАРИНІ ІСТОРИЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА
Галерея
Оранжерея академії
Оранжерея академіїОранжерея академії
На даний момент 428 гостей на сайті