Пошук
Головне меню

Наукові форуми

1 ЧЕТВЕРТИЙ КРОК «UNIВЕРСУМУ»
2 ВАГОМЕ СЛОВО ФАХІВЦІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
3 МОЛОДА НАУКА ЗНОВУ «ОДЯГЛА КРОСІВКИ»
4 ЗВІТУЮТЬ НАУКОВЦІ АКАДЕМІЇ
5 АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОЧИМА МОЛОДИХ: РОЗДІЛ ХІХ
6 ВІЗІЙНИЙ ДИСКУРС МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
7 КАРАЗІНСЬКІ ЧИТАННЯ: ІСТОРИЧНИЙ СЕКТОР
8 ОВОЛОДІВАЄМО ІНТЕРАКТИВНИМИ МЕТОДАМИ
9 СЛОВО ПРО ДУХОВНУ МУЗИКУ
10 АРХЕОЛОГІЧНА СПАДЩИНА І МУЗЕЙНА ПРАКТИКА
11 У ФОРМАТІ РЕГІОНАЛЬНИХ СТУДІЙ
12 БАГАТОГРАННІСТЬ СВІТУ НАУКОВЦЯ І МИТЦЯ
13 ЛЕСИНІ НАУКОВІ ЧИТАННЯ
14 ЦИФРОВІ СЕРВІСИ ДЛЯ ОСВІТИ УКРАЇНИ
15 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА – ДЛЯ ВСІХ
16 ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: СУЧАСНИЙ ПІДХІД
17 НАУКОВЦІ ПРО ЗДОРОВ’Я ЮНИХ
18 LITTERIS ET ARTIBUS РОЗШИРЮЄ ГОРИЗОНТИ
19 З ПОВАГОЮ ДО ЇЇ ВЕЛИЧНОСТІ ІНФОРМАТИКИ
20 АКТУАЛЬНО ПРО АКТУАЛЬНЕ В ТЕХНОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ
21 УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКИЙ НАУКОВИЙ ФОРУМ: ДЕТАЛЬНО ПРО АКТУАЛЬНЕ
22 НА МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
23 ПРО ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ВИКЛАДАЧА
24 В ЄДНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ ЛІТЕРАТУР
25 «КРОСІВКИ…»: ПОХІД СЬОМИЙ
26 ПОШУК ІННОВАЦІЙ СТАЄ ТРАДИЦІЄЮ
27 ХVІІІ ЗВІТНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА
28 СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА ІНТЕРНЕТ–КОНФЕРЕНЦІЯ
29 ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ – ПУБЛІЧНА ІСТОРІЯ
30 НА ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ФОРУМІ
31 МИСТЕЦЬКА ОСВІТА – СФЕРА КРЕАТИВНА
32 ТРАВНЕВІ СТУДІЇ–2022 МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
33 ІННОВАТИКА ОСВІТНІХ СИСТЕМ
34 МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ – В РЕЖИМІ ОНЛАЙН
35 НАУКА – КАТЕГОРІЯ ЖІНОЧОГО РОДУ
36 ДО ПРОБЛЕМ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В МЕДИКО-БІОЛОГІЧНОМУ АСПЕКТІ
37 НАУКОВЦІ ТА СТУДЕНТИ ПРО СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ОСВІТИ
38 LITTERIS ET ARTIBUS: ШОСТИЙ ГОРИЗОНТ
39 ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ІНТЕРЕС – ЛОКАЛЬНІЙ ІСТОРІЇ
40 БОРИС ХАРЧУК У БІЛОРУСЬКОМУ КУЛЬТУРОПРОСТОРІ
41 НА ВШАНУВАННЯ ТВОРЦІВ ІСТОРИЧНОЇ НАУКИ
42 ЩЕ РАЗ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ
43 ЗА ПРОГРАМОЮ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ДНЯ ДОШКІЛЛЯ
44 КЛАСИК У ВИМІРАХ СЬОГОДЕННЯ
45 ДО ІСТОРІЇ РІДНОГО КРАЮ
46 У СПІВПРАЦІ НАУКОВЦІВ
47 ВЕКТОР НАУКОВОГО ДИСКУРСУ: ВІД ІННОВАЦІЙ – ДО НООІННОВАЦІЙ
48 НАУКОВА РОБОТА – КАТЕГОРІЯ АКАДЕМІЧНА
49 СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ СЬОГОДЕННЯ
50 БОРІМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ РАЗОМ!
51 ПЛІДНА СПІВПРАЦЯ
52 ВЧИМОСЯ ВЧИТИ ОНЛАЙН
53 «ДЕСЯТИЙ ЛЕГІОН»: ПЕРША НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ
54 ДО ЮВІЛЕЮ ШЕВЧЕНКОЗНАВЦЯ
55 НОВА ШКОЛА – НОВІ ПІДХОДИ
56 ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: ПЕРСПЕКТИВИ – В ІННОВАЦІЯХ
57 В АКАДЕМІЧНОМУ ТОВАРИСТВІ
58 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: НОРМАТИВНІ ПАРАМЕТРИ
59 ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ
60 ВУЛИЦЯ СТАРОГО ДЕТЮКА – ЦЕ В ЙОГО ЧЕСТЬ
61 У ФОРМАТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ФОРУМУ
62 ЮНІ НАУКОВЦІ: ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕЦІЯ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM
63 ХVІ ЗВІТНА – ІНТЕРНЕТ-ЕКСТРЕМАЛЬНА
64 В ОНЛАЙН-АКАДЕМІЇ
65 НАУКА І ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ПО-КРЕМЕНЕЦЬКИ
66 ЧИРЛІДИНГУ – КРЕМЕНЕЦЬКИЙ ІМПУЛЬС!
67 ДО ЯКІСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
68 ІННОВАЦІЙНА ФІЗКУЛЬТУРА – ДЛЯ ДІТЕЙ
69 НАЙВИЩИЙ РІВЕНЬ БЕЗПЕКИ – ПСИХОЛОГІЧНИЙ
70 В ЦЕНТРІ УВАГИ – МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА
71 ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
72 ОЛІМПІЙСЬКІ ЦІННОСТІ – НАЦІОНАЛЬНІЙ ШКОЛІ
73 ВИЩІЙ ОСВІТІ У КРЕМЕНЦІ – 200 РОКІВ!
74 ЗАВЖДИ АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ
75 ДУХОВНА ТВОРЧІСТЬ КОМПОЗИТОРІВ ГАЛИЧИНИ
76 ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗОШ
77 СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ ВОЛИНІ
78 НАШІ – НА САМІТІ ЄС!
79 ІНДИВІД І СОЦІУМ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ
80 СТРАТЕГІЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
81 ШВР: ЗУСТРІЧ ХХІ
82 ПРОГРЕСИЛЬНІ – ЦЕ АКТИВНІ ТА СИЛЬНІ
83 МОЛОДІЖНА НАУКА – ЗНОВ У КРОСІВКАХ!
84 ЗРІЛЕ СЛОВО СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКИ
85 ПЕДАГОГИ – ПРО КОЛЕКТИВНЕ МУЗИКУВАННЯ УЧНІВ
86 ХV ЗВІТНА: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ, ФОРУМИ
87 У МИСТЕЦТВА – І МЕТОДИКА МИСТЕЦЬКА
88 ПІДГОТОВКА ДО ЗУСТРІЧІ З МИНУЛИМ
89 НАУКОВЦІ КРЕМЕНЦЯ – ДЛЯ ФІЛОЛОГІВ ШУМЩИНИ
90 ЕКОЛОГИ Б’ЮТЬ ТРИВОГУ
91 ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ТРАДИЦІЙНИХ ПРОБЛЕМ
92 ТРЕТЄ ОНОВЛЕННЯ ГОРИЗОНТІВ
93 НОВА ШКОЛА – ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ
94 НАРОДНІ ВИТОКИ НАВЧАННЯ
95 ПРО ЯКІСТЬ ОСВІТИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН
96 ЮВІЛЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ
97 З ПОЗИЦІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ
98 В ЦЕНТРІ УВАГИ – ОЗДОРОВЛЕННЯ МОЛОДІ
99 РЕГІОНАЛЬНІ ПРИРОДНИЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ
100 МЕГУ – 25!
101 В ОБ’ЄКТИВІ ДОСЛІДЖЕННЯ – КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА
102 ВОЛИНСЬКА СТОРІНКА В ІСТОРІОГРАФІЇ
103 КРЕМЕНЕЦЬКІЙ «ГРАМАТИЦІ» – 380!
104 СЛОВО ПРО ПЕДАГОГА-КЛАСИКА
105 ТЕМА ДИСКУРСУ – МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
106 ПРАВДА про ПОСТПРАВДУ
107 НАУКОВІ «МАНДРИ» МОЛОДИХ
108 МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ – ПРО ЇЇ СЬОГОДЕННЯ
109 НА СЕМІНАРІ ПРИРОДОЗНАВЦІВ
110 ВОЛИНО-ПОДІЛЛЯ: СВІТ ФЛОРИ
111 ХІV ЗВІТНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА
112 ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
113 ДО ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ – З ОСОБЛИВИМ ПІДХОДОМ
114 ПЛАГІАТ – ЯВИЩЕ СОЦІАЛЬНЕ
115 ДО 100-РІЧЧЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
116 Є ТАКИЙ ФЕНОМЕН – ПРОМЕТЕЇЗМ
117 ДРУГИЙ КРОК ДО НАУКОВИХ ГОРИЗОНТІВ
118 СЕМІНАР ЗА СЕМІНАРОМ
119 УВАГА ДО ТВОРЧОСТІ КРАЯНИНА
120 НАУКА, ДОСВІД, МОЛОДІСТЬ
121 ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКА
122 ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ – ТРАДИЦІЇ КРАЮ
123 КРЕМЕНЕЦЬКИЙ СЕКТОР «ПОДІЛЬСЬКИХ ЧИТАНЬ»
124 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – ПСИХОЛОГІЯ МОЛИТВИ
125 ІСТОРИКИ ВЧАТЬСЯ В ІСТОРИКІВ
126 ПСИХОЛІНГВІСТИКА: МІЖНАРОДНИЙ ФОРМАТ
127 СЛОВО ПРО НАЦІОНАЛЬНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ
128 МОЛОДА НАУКА КРОСІВОК НЕ ЗНІМАЄ
129 СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУРС ПРО СЬОГОДЕННЯ І МАЙБУТНЄ
130 ВІРНІСТЬ ІННОВАЦІЙНІЙ ПРОБЛЕМАТИЦІ
131 У СИНТЕЗІ НАУКИ ТА МИСТЕЦТВА
132 У КОНТКСТІ СПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ
133 УЧАСНИКИ СЕМІНАРУ – ВЧИТЕЛІ ЗОШ
134 ПРО ОСНОВИ ОСНОВНОГО
135 ВІЧНИЙ ІНТЕРЕС ДО ВІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ
136 ПОВЕРНЕННЯ ДО ПТАХІВ
137 У СПІЛЬНОМУ ПОШУКУ
138 ВЧИТЕЛІ ВЧАТЬСЯ ВЧИТИ
139 ПОЄДНУЮЧИ ІННОВАЦІЇ З ТРАДИЦІЯМИ
140 ЩЕ РАЗ – ПРО ВІКТИМІЗАЦІЮ
141 ІНКЛЮЗІЯ – ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
142 ПРИЧЕТНІСТЬ ДО ВЕЛИКОЇ ІСТОРІЇ
143 ІННОВАЦІЇ В МЕТОДИЦІ ФІЗИЧНОГО ФИХОВАННЯ
144 ДО 40-РІЧЧЯ УГГ
145 ЙОГО ТВОРЧІСТЬ – ГОРДІСТЬ УКРАЇНИ
146 НОВІ ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
147 ЗУСТРІЧ КУЛЬТУРОЛОГІВ
148 НАУКОВЦІ – ЮВІЛЕЮ ДЕРЖАВИ
149 ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ – УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА
150 ДО ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛІНГВІСТИКИ
151 ДО ЮВІЛЕЮ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО
152 ВШАНОВУЄМО КРАЄЗНАВЦЯ
153 ЖИВОПИСЕЦЬ СВОЄЇ ЕПОХИ
154 В РЕЖИМІ ТВОРЧОГО ПОШУКУ
155 МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – З ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
156 ”ПРОСВІТА“ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
157 ПРО ІННОВАЦІЇ… У КНЯЖОМУ ВИШНІВЦІ
158 СТУДЕНТИ-НАУКОВЦІ АНАЛІЗУЮТЬ СЬОГОДЕННЯ
159 OPEN AIR, або НАУКА В КРОСІВКАХ
160 СОЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
161 УГКЦ – В ІСТОРІЇ ТА СУЧАСНОСТІ
162 НА КОНКУРСІ ЮНИХ НАУКОВЦІВ-БІОЛОГІВ
163 ЕПІДЕМІЯ ДОБРОТИ – СИМПТОМ ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я
164 БЕРЕЖИ ЗДОРОВ’Я ЗМОЛОДУ
165 ОРНІТОФАУНІСТИКА – ЦЕ АКТУАЛЬНО
166 ВІД ІЗОЛЯЦІЇ – ДО ІНТЕГРАЦІЇ
167 V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ РЕЛІГІЄЗНАВЦІВ
168 ДВАНАДЦЯТА ЗВІТНА НАУКОВА: ЗМІЦНЕННЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
169 У КОНТАКТІ ЗІ ШКОЛОЮ
170 НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
171 ІСТОРІЯ ВОЛИНСЬКОГО КРАЮ – НЕВИЧЕРПНЕ ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕНЬ
172 ЗУСТРІЧ ІЗ АВСТРІЄЮ У ДРОГОБИЧІ
173 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ
174 ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА ФІЛОЛОГІВ
175 ЮВІЛЕЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
176 КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
177 ДО КАНАДИ – ЧЕРЕЗ ОСТРІГ
178 ГАЛИНА ГОРДАСЕВИЧ – ОЧИМА ДОСЛІДНИКІВ
179 ТЕОРЕТИКИ І ПРАКТИКИ – ПРОТИ СТРЕСУ
180 ОДИНАДЦЯТА ЗВІТНА – ПЕРША АКАДЕМІЧНА
181 ПРОФІЛАКТИКА ЯК ОСНОВА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
182 ПОСПІШАЙМО РОБИТИ ДОБРО
183 ЗМІ У СВІДОМОСТІ ТА ПОВЕДІНЦІ
184 СУЧАСНА ПАРАДИГМА СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
185 БЕССЕРІВСЬКІ СТУДІЇ
186 НА ПОШАНУ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОРОКІВ
187 СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА: ТЕМАТИЧНА ПОЛІФОНІЯ
188 ЗАПОЧАТКОВАНО НАУКОВУ ТРАДИЦІЮ
189 ДО СЕРЦЯ І РОЗУМУ ДИТИНИ
190 КРЕМЕНЧАНИ НА КАНАДСЬКИХ ЧИТАННЯХ
191 ЗВЕРНУЛИСЯ ДО ТВОРЧОСТІ УШИНСЬКОГО
192 ВІДДАЛИ ШАНУ КОБЗАРЮ
193 НАУКОВІЙ ТРАДИЦІЇ – ДЕСЯТЬ РОКІВ
194 ПОТІК ІРВА: ЛЕГЕНДА І РЕАЛЬНІСТЬ
195 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ До підсумків Всеукраїнської науково-практичної конференції
196 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ
197 СЛОВО ПРО ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
198 КРЕМЕНЕЦЬКІ ЧИТАННЯ: СТОРІНКА П’ЯТА
199 ТРЕТЯ МІЖНАРОДНА
200 ПРОБЛЕМИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ВСІХ
201 БІОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СПОРТ: КОНТЕКСТ СИНЕРГЕТИКИ
202 АРТ-ТЕРАПІЯ – ІННОВАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНА
203 ЛІТЕРАТУРА – ЯВИЩЕ ПЛАНЕТАРНЕ
204 ІХ ЗВІТНА НАУКОВА
205 ДО ЮВІЛЕЮ КРАЯНИНА
206 ДО 290-РІЧЧЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
207 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ БОТАНІКИ Й ЕКОЛОГІЇ
208 ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
209 УКРАЇНА У СВІТОВОМУ КУЛЬТУРОПРОСТОРІ
210 НАУКОВЦІ – ПРО СПОРТ І ЗДОРОВ’Я
211 З НАГОДИ ЮВІЛЕЮ ВЧЕНОГО-МАТЕМАТИКА
212 НАУКОВА СПІЛЬНОТА – ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
213 КОНФЕРЕНЦІЯ В ЄВПАТОРІЇ
214 КОГНІТИВНА ПСИХОЛОГІЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ПОГЛИБЛЮЮТЬСЯ
215 НА ЮВІЛЕЙНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
216 СТАБІЛЬНІСТЬ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУ
217 ПОДВІЙНЕ МЕТОДИЧНЕ СВЯТО
218 ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРОБЛЕМА
219 СУСПІЛЬНИКИ ВНЗ – СУСПІЛЬНИКАМ ЗОШ
220 ДОСЛІДЖЕННЯ З КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
221 ВОЛИНЬ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ
222 ТЕРНОПІЛЛЯ – ОЧИМА НАУКОВЦІВ
223 У ЦАРИНІ ”ЛІТЕРАТУРИ СМАКІВ“
224 ТРІАДА ”НАУКА – ОСВІТА – ЗДОРОВ’Я“
225 ГОВОРИМО ПРО КУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯ
226 ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І СТАТУС ПЕДАГОГА
227 ВОСЬМА ЗВІТНА
228 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ СЕМІНАР
229 ІННОВАЦІЇ В ІНФОРМАТИЦІ
230 СПІЛЬНО – ПРО АКТУАЛЬНЕ
231 НА ЧАСІ – ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРИ
232 ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
233 НА МІЖНАРОДНИХ ЧИТАННЯХ
234 ”ТВОРЧІСТЬ БОРИСА ХАРЧУКА: ХУДОЖНІЙ ЛІТОПИС ХХ СТОЛІТТЯ“
235 ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ТЕОДОРОВИЧА
236 В ЦАРИНІ ІСТОРИЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА
Анонси
Галерея
3
33
На даний момент 269 гостей на сайті